ارسال پاسخ

۲۰ اسفند ۱۳۹۹
لینک صفحه: http://pvcas.ir/n3499

pvc-asso.ir

رشد جهانی بازار وکس های هیدروکربنی  

پیش بینی می شود بازار جهانی وکس های هیدروکربنی با رشد سالانه 3% از سال 2020 تا 2030 افزایش یابد و تا سال 2030 از 5 میلیارد دلار عبور کند.

واحد کارشناسی فنی انجمن لوله و اتصالات پی وی سی:

•  بازار وکس های هیدروکربنی اروپا از لحاظ حجمی در سال 2019 غالب بوده است.پیش بینی می شود اروپا بزرگترین بازار وکس های هیدروکربنی را در طول این دوره پیش بینی نیز داشته باشد.


•  همچنین پیش بینی می شود که بازار وکس های هیدروکربنی در آمریکای شمالی با سرعت بالایی در این دوره پیش بینی رشد کند.
خصوصیات مواد pvc از جمله استحکام، وزن سبک، دوام و قابلیت انعطاف پذیری، آن را برای کاربردهای لوله کشی و پروفیل پنجره ایده آل می کند.  بنابراین پیش بینی می شود افزایش تقاضا برای pvc در صنایع مختلف،  افزایش تقاضا برای افزودنی های روان کننده در پی داشته باشد. لذا، احتمالا این روند، تاثیر مثبتی بر بازار وکس هیدروکربنی در طول دوره پیش بینی خواهد داشت.


از وکس های هیدروکربنی همچنین در رنگ ها و پوشش ها استفاده می شود.از دیگر علل تقویت بازار وکس های هیدروکربنی می تواند ناشی از افزایشتقاضا برای رنگ و پوشش در بخش های خودرو و ساختمان باشد.پیش بینی می شود  بازار جهانی وکس های هیدروکربنی در بخش لاستیک نیز با توجه به افزایش تقاضا برای لاستیک در صنعت تایر با یک رشد سالانه مطمئن توسعه یابد. وکس های هیدروکربنی به عنوان افزودنی های مقاوم به ازون در لاستیک عمل می کنند و در نتیجه دوام لاستیک را افزایش می دهند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد